SESJAFOTO - Julka

  Generalnie nie lubię fotografować ludzi. Wolę sobie spokojnie focić kwiatki czy jakieś monumentalne budynki. Ale czasem mnie coś najdzie i męczę, w tym wypadku Julkę, "idź ze mną, będzie super, rzuć wszystko i chodź się focić!". No, więc płynąc na fali mojej dzisiejszej weny (teraz to już w ogóle popłynęłam, zaraz zacznę pisać wierszem), przedstawiam Wam zdjęcia z takiej spontanicznej "sesji".

PS Jeśli ktokolwiek jakimś cudem byłby zainteresowany sesją zdjęciową to pisać! Chętnie coś wykombinuję (o ile, oczywiście, akurat mnie najdzie chęć na zdjęcia ludzi). 













Sprawdź także:

8 komentarzy :

  1. modelka chwaliła się już zdjęciami na vinted :D są bardzo ładne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mnóstwo pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie pozowałam i nie wiem czy powinnam, ale Twoje zdjęcia wydały mi się interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeśli chciałabyś mi zapozować to serdecznie zapraszam!

      Usuń
    2. Jak mogę się z Tobą skontaktować?

      Usuń
    3. Pisz na maila - ofierzynka@gmail.com lub wyślij mi tam swojego fejsa - odezwę się :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.