Podróżnicze inspiracje - Wielka Brytania II

    Dziś kolejna część miejsc, które chciałabym odwiedzić w Wielkiej Brytanii. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi!

1. Grampiany







2. South Stack


South Stack to skalista wyspa położona w hrabstwie Anglesey w Walii. Nie wiem, czy oprócz białej latarni, w pobliżu jest jeszcze coś ciekawego do zobaczenia, ale chyba warto tam udać się nawet dla samego budynku (chociaż najpierw trzeba się zebrać w sobie i pokonać dwudziestometrową przepaść pomiędzy klifami). 




3. Dunnottar Castle


Zamek w północnej Szkocji, położony na malowniczych klifach. Wiem, coś mnie ciągnie do tej surowej przyrody (i ciągle peplam o tym samym, co-ja-mam-poradzić).



4. Edynburg


Stolicą Szkocji zainteresowałam się kilka lat temu po przeczytaniu jednego z numerów "Travelera". Wtedy niejako uświadomiłam sobie, że Wielka Brytania to nie tylko Londyn, ale dużo więcej ciekawych miast (o czym zresztą cały czas się przekonuję).






Sprawdź także:

2 komentarze :

  1. Nie myślałam, że w UK jest tyle pięknych miejsc. Kojarzyłam go tylko z Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo! dlatego przy tworzeniu postów z tych serii sama siebie zaskakuję (i co raz bardziej chce mi się tam jechać) :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.