5 blogerek, które inspirują mnie do pisania (i nie tylko)

Wreszcie nie napiszę nic o sobie! Tym razem o osobach w polskiej blogosferze, które są dla mnie wzorem do naśladowania.


1. Ula (AdamantWanderer.com)

Pamiętam, że w blogu Uli zakochałam się od pierwszego wejrzenia (lub "wejścia", ale to brzmi jakoś gorzej...). Kiedy zobaczyłam piękne zdjęcia autorki i miejsca, w których już była - umierałam z zazdrości! Nie znam jej osobiście (niestety!), ale wydaje się być tak przemiłą osobą, że na pewno też ją polubicie. A to jak poznała swojego obecnego chłopaka, zasługuje na uwiecznienie w formie jakiejś komedii romantycznej. Ula jest niewątpliwie inspirującą osobą - kiedy wchodzę na jej bloga i widzę, że odwiedziła kolejne piękne miejsce to umieram z zazdrości chcę wsiąść w samolot i lecieć dookoła świata. Przekonajcie się sami!


2. Ryfka (SzafaSztywniary.blogspot.com

To, że Ryfka jest na liście to chyba żadne zaskoczenie! Jest najzabawniejszą i najbardziej uroczą osobą w polskiej blogosferze. Uwielbiam jej styl pisania, a notke z podróży w Rzymie wyświetliłam już chyba z tysiąc razy (tak gdyby zastanawiała się skąd takie zainteresowanie tym właśnie wpisem). To, że udzieliła mi wywiadu uznaję za swój największy blogerski sukces. Ryfce zazdroszczę tej lekkości pisania i tego jak zabawnie opisuje świat (i swojego Dzióbka). A z tym pięknym mieszkaniem to już naprawdę przesadziła.


3. Joanna (StyleDigger.com)

Sposób pisania, piękne zdjęcia, jej podróże i styl życia promujący przede wszystkim slow fashion - to wszystko bardzo inspiruje w Autorce bloga StyleDigger.com! Najbardziej podoba mi się z jaką konsekwencją pisze o zakupach - które nie mają być chwilową zachcianką (bo mam doła, więc kupię sobie kolejną bluzkę na wyprzedaży...), a przemyślaną sprawą. Sama chciałabym tak kupować - i choć w moim przypadku jest już lepiej, myślę, że trochę mi zajmie, żeby dorównać Joannie! 

4. Aleksandra (duze-podroze.pl)

Blog, który odkryłam niedawno, ale niemalże od razu stał się jednym z moich ulubionych. Wiem, że jestem nudna, ale co poradzę, że najbardziej inspirują mnie blogi podróżnicze? Aleksandra podróżuje tak dużo, że znów mam ochotę umrzeć z zazdrości spakować walizki i jeździć po świecie. A z wyjazdów wraca z tak pięknymi zdjęciami, że znów chcę umrzeć z zazdrości to się nie dzieje! Uwielbiam oglądać jej bloga, który jest chyba najpiękniejszy na świecie (i nabijam jej wejścia ciągle oglądając te same wpisy z Czarnogóry) 



5. Zuzanna (il-ne-pleut-plus.blogspot.com)

Chociaż Paryż nie jest moim ulubionym miastem, bardzo lubię oglądać go oczami Zuzy. Większość wpisów jest tak zabawnych i ironicznych (nawet ten, kiedy Autorce... wpadło coś do oka), że czyta się je z przyjemnością (i oczywiście współczuciem!). Blog Zuzanny bierze udział w konkursie na Blog Roku w kategorii Lifestyle, co jest zupełnie uzasadnione. Wchodźcie na jej bloga, zauroczcie się w Autorce i zagłosujcie, bo naprawdę na to zasługuje! 



A kto Was inspiruje w blogosferze?


PS Przypominam o głosowaniu na Tekst Roku - czasu zostało niewiele, a póki co mam realne szanse, żeby przejść do następnego etapu! Pamiętajcie, za każdy głos, paczka Lejsów! 





Sprawdź także:

4 komentarze :

  1. dzięki za inspiracje! na pewno przejrzę, szczególnie te podróżnicze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź też http://www.mammamija.pl/ - co prawda w dzisiejszym zestawieniu się nie znalazł, ale blog godny polecenia :)

      Usuń
    2. fantastyczny <3 dzięki!

      Usuń
  2. Ojejunciu, jak mi milo! Zawsze tak sie ciesze, gdy moja pisanina znajduje odbiorcow i do tego tak fantastycznych, ze zaluje, ze znamy sie tylko internetowo :)

    Uwilebiam Ryfke i Joanne, sama tez je czytam regularnie i w ciaglym zachwycie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.