Rok blogowania - czas na zmiany!

Dziś o zmianach na blogu i o tym, jaki ze mnie (nie)zdolny grafik. 


     Dokładnie za trzy dni, mija rok odkąd zaczęłam blogować. Łał! To jedyne co mogę napisać, biorąc pod uwagę a/ mój słomiany zapał, b/ bycie okropnym, niekreatywnym leniem. Takie wydarzenie trzeba było uczcić! 

     Nowy wygląd bloga baardzo mi się podoba i mam nadzieję, że macie podobne odczucia - że czyta Wam się wygodniej i po prostu "czujecie się tu jak u siebie". Na górze, pod nagłówkiem, pojawiły się nowe zakładki - "o mnie" - w którym opowiadam pięć faktów o sobie (które stali czytelnicy prawdpodobnie już zauważyli), "kontakt" - tutaj podałam swojego maila, gdybyście chcieli o coś spytać, zasugerować zmianę lub po prostu się przywitać, oraz "podróże" - miejsce, w którym systematyzuję wszystkie swoje wyjazdy. Wszystkie podróże sprzed rozpoczęcia bloga zostaną uzupełnione na zasadzie throwback'u i na pewno zostaną tam podlinkowane.

     Wiem, że strona nie jest idealna - pewnie grafik czy inny informatyk będzie się ze mnie prześmiewał, ale ja jestem z niej bardzo dumna (niemniej jednak chętnie przyjmę sugestię zmian lub informacje o błędach, bo możliwe, że coś mi umknęło). Nie mam kompletnie ręki do wszelkich html'ów, czi innych css'ów, a mimo to, jestem (nawet bardzo) zadowolona z efektu. Tutaj podziękowanie należy się Sebćiowi, który poświęcił kilka godzin rozwiązując coraz to nowe problemy i kilkanaście razy zmieniając "bo mi to się jednak inaczej podoba...". Sebću, dziękuję, wiszę Ci skrzynkę w CS'ku!

     Na podsumowanie tego blogowego roku jeszcze przyjdzie czas, póki co, zdradźcie mi: Jak Wam podoba się na nowym blogu? Wszelkie opinie cenne!

PS Zostały tylko 4 dni na oddanie swojego głosu na Tekst Roku - byłoby mi przemiło, gdybyście to właśnie mnie obdarzyli swoim głosem. Koszt SMS-a wynosi 1,23 zł, a dochód zostanie przeznaczony na Fundację Dzieci Niczyje. 




Sprawdź także:

Brak komentarzy :

Obsługiwane przez usługę Blogger.